• Информация за доставка

      Информация за доставка

      Доставка

      1. Как се извършва самата доставка?

      Доставката се извършва чрез куриерски фирми Еконт Експрес и Европът, като има два варианта, избрания артикул да бъде доставен до офис на фирмата, вече има в повечето градове в страната или направо на посочен от Вас адрес. Доставката до офис попринцип е предпочитана, заради по-ниската цена и заради това, че може да вземете стоката от офиса, когато имате свободно време. Повечето офиси работят от 9:00 до 18:00 часа през работните дни, но има и такива с удължено работно време. За подробна информация, погледнете ТУК. При доставката на адрес, когато куриерът е на адреса, Вие също трябва да бъдете там, обикновено се обаждат предварително.

       

      2. Колко струва доставката?

      При поръчка на няколко артикула (поне два) на стойност над 100лв, без значение дали са еднакви или различни, получаваш безплатна доставка до офис на Еконт или до адрес. Безплатна доставка до адрес се изпълнява единствено и само с куриерска фирма Европът.

      Доставка до офис на Еконт за пратка до 1кг:                                                                                                                    5.95лв. + 1,2% от наложения платеж + 18ст за СМС

      Досавка до посочен адрес, в рамките на населено място с офис на еконт за пратка до 1кг:                             7.50лв. + 2,4% от наложения платеж + 18ст за СМС

      Досавка до посочен адрес, в рамките на населено място без офис на еконт за пратка до 1кг:                         9.28лв. + 2,4% от наложения платеж + 18ст за СМС

      Доставките с куриерска фирма Европът са с фиксирани цени. Доставка до офис на куриерската фирма струва 6лв., а до адрес посочен от клиента струва 8лв.

      Доставка в празнични и почивни дни е възможна само в случаите, когато работи Еконт Експрес ООД. За доставка до адрес в събота или празничен/почивен ден се начислява допълнителна такса в размер на 3лв. и е възможна само в населените места в които има офис на Еконт Експрес ООД. Поради особеността на услугата exza.bg си запазва правото да откаже изпращането на пратка с приоритетен час за доставка, както и за доставка в почивен ден

      * Това са основните цени на доставката, но те могат да бъдат по-скъпи или по-евтини в зависимост от теглото на поръчания артикул, както и ако се ползват допълнителни услуги на куриерската фирма.

       

      3. Какъв е срокът за доставка? Кога мога да получа поръчката?

      Срокът за доставка е от три до седем работни дни след вашата поръчка (в зависимост от натовареността, поръчката може да бъде доставена и по-рано) . В случай, че има обстоятелства които биха ни попречили да спазим срока, наш консултант ще се свърже с Вас по телефона за да Ви инфрмира за срока, в който ще успеем да изпълним поръчката. Доставки се извършват всеки ден от седмицата с изключение на неделя и празничните дни. Доставките се извършват в работно време 9:00-18:00 часа през делничните дни, а в събота от 9:00-13:00. Това означава, че ако поръчате например в понеделник в работно време, то може да пуснем пратката същия ден и още до обяд във вторник тя ще бъде при Вас. От куриерската фирма, с която работим предлагат възможност за доставка с услугата ПРИОРИТЕТ, която гарантира че пратката ще бъде доставена в точен времеви диапазон, така например, ако сте на адреса само до обяд, при заплащането на тази услуга - пратката ще бъде при Вас до обяд. Всички доставки до адрес в събота са задължително с тази услуга и се доставят до 13 часа.

       

      4. Мога ли да видя поръчаното преди да платя?

      Да можете, защото изпращаме всичко с опция за преглед преди плащане. Може да разгледате поръчката и да се убедите, че сме пратили това, което трябва и то е здраво и не е ползвано. Плащането става със наложен платеж на куриера или в офис на фирмата. Ако откажете пратката след преглед се заплащат само разноските за доставката, но не и цената на продукта. Разбира се, ако сме изпратили не това което сте поръчали, ние ще Ви изпратим коректния артикул за наша сметка.

       

      5. Как точно ще си получа поръчката?

       

      Ако сте поръчали на адрес, то куриерът ви се обажда, за да се разберете кога точно ще ви е удобно и ще сте на адреса, за да получите поръчката.

      Ако сте поръчали до офис, то ще получите обаждане от наш консултант в деня на изпращането, което означава, че можете да вземете поръчката си още на следващия ден след 09:00часа. Също така е редно да получите СМС, когато пратката пристигне в техния офис, като от Еконт начисляват по 18ст. към доставката за тази услуга. Понякога от Еконт Експрес не изпращат SMS-и на своите клиенти, това обаче не значи, че пратката не е изпратена от нас и вече не е в офиса им, за да сте напълно убедени и сигурни в това, може да се свържете с нас от 08:00 до 17:00 часа в работни дни. Ние лесно и бързо можем да проверим дали пратката Ви е вече в офиса на Еконт, за да не се разкарвате напразно.

       

      6. Може ли друг да вземе пратката, ако съм зает?

      Да, разбира се - някой приятел, роднина или познат може без проблем да вземе вашата пратка. Нужно е да знае само вашето име като получател или пък вашият телефонен номер. Освен това трябва да плати наложеният платеж на пратката, ако има такъв. Възможно е от куриерската фирма да искат да се свържат с нас или с реалния получател за да получат потвърждение.

  • Последно разгледани
      • Copyright © 2024 Exza.bg
      • Онлайн магазин от Exsitee