• Условия за ползване

      Настоящите "Общи условия" уреждат взаимоотношенията между exza.bg (наричан по-долу ПРОДАВАЧ) от една страна и потребителите (КЛИЕНТИТЕ) на електронни (интернет) страници и услуги, намиращи се на домейн exza.bg (наричан за краткост сайт). Тези условия обвързват всички потребители, които с маркирането на всеки един обект, линк или бутон, разположени на страниците на exza.bg (с изключение на линка към настоящите "Общи условия") се съгласяват, изцяло приемат и се задължават да спазват тези "Общи условия".

      РЕГИСТРАЦИЯ

      Можете да поръчате от strong>exza.bg като гост или като регистриран потребител.

      За да се регистрирате трябва да изберете уникално потребителско име или e-mail адрес и парола, както и да посочите адрес за доставка, име и фамилия, e-mail, телефон за връзка, при което Вашите данни ще бъдат запаметени в нашата система. След успешна регистрация и съхраняване на Вашите данни в системата, при всяка нова поръчка Вие ще имате възможност да промените адреса за доставка и личните си данни, както и да посочите Ваш представител, който да приеме поръчката – ако това е необходимо. При маркиране на полето "Съгласен съм с "Общите условия"”, Вие правите електронно изявление по смисъла на Закона за електронния документ и електронния подпис, с което потвърждавате че сте запознат и приемате настоящите условия.

      ПОРЪЧКА

      Можете да поръчате от exza.bg 24ч. в денонощието, включително в събота и неделя и официални празници. Всички поръчки направени до 16.30ч. се обработват на същия ден (освен в случаите, в които има много голяма натовареност или артикула не е наличен в поръчания цвят или размер, тогава може да отнеме малко повече време) . Всички поръчки направени след 16.30ч. се обработват на следващия работен ден. При финализиране на Вашата поръчка имате възможност да прегледате продуктите, които сте избрали, както и информацията за доставка и връзка с Вас – и при нужда да направите корекции. Ще бъдете уведомени по телефона за получаването, потвърждаването и изпращането на Вашата поръчка. Потвърждаването на всяка ПОРЪЧКА става по телефона, с което поръчката се счита за активна и постъпила за обработка. В случай, че има проблем с наличностите по Вашата поръчка Наш оператор ще се свърже с Вас за уточнение. Във всеки един момент можете да проверявате статуса на Вашата поръчка във Вашия профил exza.bg.

      ЦЕНА НА ПОРЪЧКАТА

      Крайната дължима сума представлява сбор от всички отделни продукти, които сте поръчали, плюс цената за доставка, която е около 5лв. до офис на Еконт, и около 8лв. до личен адрес за всички населени места на територията на Република България за поръчки до 50.00 лв.

      За поръчки над 50.00 лв. доставката е безплатна. Имате възможност да изберете безплатна доставка до офис на Еконт или до личен адрес. В случаите когато е избрана доставка до адрес и поръчката отговаря на условията за безплатна доставка, то тя ще бъде доставена с куриерска фирма Лео Експрес.

      ПРОБЛЕМИ ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА

      Възможни проблеми при осъществяване на поръчката:

      • Един или повече от поръчаните артикули не е наличен: в този случай представител на exza.bg ще се свърже с Вас във възможно най-кратки срокове.
      • Адресът за доставка/плащане е непълен или грешен
      • Грешен/невалиден телефон за връзка с клиент:

      exza.bg си запазва правото да откаже изпълнението на поръчка, в случаите когато поръчаните артикули не са наллични и не е възможно да бъдат повторно заредени.

      МЕТОДИ ЗА ПЛАЩАНЕ

      • Наложен платеж (при получаване на стокaта) – плащате цялата дължима сума на куриера при получаване на поръчката

      ОТКАЗ НА ПОРЪЧКА

      • Според разпоредбите на чл. 55 от ЗЗП, потребителят има право да върне закупената от него стока в рамките на 14 работни дни от датата на закупуването й. За целта предметът на сделката трябва да бъде в оригинална опаковка, без следи от употреба или нарушаване на търговския вид на стоката.
      • Разходите по транспорт и доставка на отказаните продукти са за сметка на клиента.

      РЕКЛАМАЦИЯ

      Рекламация може да се направи, в следните случаи:

      • стоката има фабричен дефект
      • стоката не отговаря на обявеният размер
      • изпратен е грешен артикул

      В тези случаи е необходимо да се свържете с нас на sales@exza.bg или на 0879361000 и да заявите, че желаете връщане или замяна на въпросния/те артикул/ли. Връщането трябва да се извърши до офис на куриерска фирма "Еконт" (наш служител ще Ви информира за точният адрес), и то е за сметка на клиента. След получаването и констатирането на дефекта или несъответствието, в срок от 14 (четиринадесет) работни дни, считано от датата на получаване на върнатата стока, ще Ви бъде изплатена сумата. В тези случаи exza.bg ще възстанови транспортния разход по връщане на стоката единствено и само ако са спазени инструкциите за връщане.

  • Последно разгледани
      • Copyright © 2021 Exza.bg
      • Онлайн магазин от Exsitee